Taxă de înscriere 200 RON
Taxă de școlarizare 4000 RON / anul 1
De ce să studiezi la Marketing? Apple și Google sunt cele mai valoroase branduri din lume. Cu greu găsești o persoană care să nu utilizeze un iPhone sau care să nu folosească Google pentru căutările online. Cum au reușit aceste 2 branduri să câștige un loc esențial în viața noastră? De ce să studiezi Marketing? Cel mai simplu răspuns e… prin marketing. Marketingul implică dezvoltarea unui business, care pune clientul pe primul loc. Fără clienți, o firmă nu poate exista. Apple și Google și-au propus să afle ce își doresc clienții, iar apoi au dezvoltat produse pentru ei. Vei învăța o combinație de aptitudini tehnice, creative, practice și analitice, axate pe înțelegerea nevoilor clienților, dezvoltarea de produse pentru clienți, stabilirea prețurilor, precum și conceperea de campanii de marketing integrate, în funcție de specificul diferitelor industrii.
* Lista este orientativă
Microeconomie
Matematica aplicata in economie
Dreptul afacerilor
Marketing
Bazele contabilitatii
Informatică
Educaţie fizică 1.1
Macroeconomie
Marketing online
Antreprenoriat
Istorie economica
Management
Economie europeană
Limba engleză pentru afaceri 1.2
Educaţie fizică 1.2
Limba engleză pentru afaceri 1.1
Limba germană pentru afaceri 1.1
Limba germană pentru afaceri 1.2
Finante
Statistică
Comportamentul consumatorului
Tehnici de vânzare
Tehnici promoţionale
Cercetari de marketing
Limba engleză pentru afaceri 1.3
Marketing international
Marketing direct
Marketing turistic
Practica de specialitate
Educatie fizica 1.3
Educaţie fizică 1.4
Proiecte de marketing
Limba germană pentru afaceri 1.3
Limba germană pentru afaceri 1.4
Marketingul serviciilor
Limba engleză pentru afaceri 1.4
Gestiunea forţelor de vânzare
Simulări de marketing
Baze de date pentru marketing
Business to business marketing
Sistemul logistic al firmei
Marketing agro-alimentar
Analiza informaţiilor utilizate Spss
Introducere în teoria jocurilor
Elaborarea lucrarii de licenta
Sisteme ERP
Comerţ electronic
Marketing cultural
Marketingul responsabilităţii sociale
* Disciplinele sunt aferente planului universitar in vigoare. Unele dintre discipline sunt obligatorii, optionale sau facultative.
Media generală de admitere este egală cu media generală a examenului de bacalaureat
Condiții de admitere Facultatea de Stiinte Economice ULBS 2024
Taxa de înscriere
Prima tranșă din taxa de școlarizare
Taxă de școlarizare anul 1
* Lista este parțială