Taxă de înscriere 200 RON
Taxă de școlarizare 3600 RON / anul 1
Publicitate și Brand este un program de master profesional care își propune să răspundă cerințelor de formare profesională din domeniul comunicării publice și al publicității. Deși inițial a fost conceput ca un program de continuare a studiilor pentru absolvenții din domeniul Științe ale Comunicării, astăzi, acest program de master se adresează și absolvenților altor specializări de licență care doresc să aprofundeze studiul comunicării publice, în general, și al publicității, în special, într-o lume digitală. Prin disciplinele cuprinse în acest program de master, urmărim formarea și consolidarea cunoștințelor, abilităților și aptitudinilor specifice domeniilor creative, printre care: redactarea impecabilă, storytelling-ul, utilizarea eficientă a imaginilor, analiza datelor, observarea și evaluarea conținuturilor digitale, gândirea critică și planificarea strategică.
* Lista este orientativă
Discurs public şi imagine
Comunicare şi media digitale
Comunicare simbolică
Metode de cercetare şi evaluare în relaţii publice şi publicitate
Metode de cercetare şi evaluare în relaţii publice şi publicitate
Publicitate online
Comunicare politică şi leadeship
Responsabilitate socială corporatistă
Mesajul publicitar: structură şi stil
Practică de specialitate
Copywriting
Multimedia şi elemente de design în relaţii publice şi publicitate
Interculturalitate şi branduri globale
Metodologia elaborării disertaţiei. Noţiuni de etică şi integritate academică
Tehnici de promovare în social media
Analiza discursului publicitar
Practica elaborării lucrării de disertaţie
Identitatea vizuală – atelier de creaţie
Publicaţii organizaţionale – atelier practic
* Disciplinele sunt aferente planului universitar in vigoare. Unele dintre discipline sunt obligatorii, optionale sau facultative.
Probe de admitere
Probe de admitere
80% Media generală a examenului de licență; 20% Probă orală online: prezentarea unui proiect privind aprofundarea și aplicarea cunoștințelor din comunicare și publicitate;
Criterii departajare:
Condiții de admitere Facultatea de Stiinte Socio-umane ULBS 2024
Taxa de înscriere
Prima tranșă din taxa de școlarizare
Taxă de școlarizare anul 1
* Lista este parțială